Jak zaradzić na ból

Pierwszym krokiem w radzeniu sobie z bólem, aby przestać cierpieć na bezsenność, jest zmniejszenie dyskomfortu. Kontrolowanie bólu może pomóc zmniejszyć lęk, depresję, poprawić sen i ogólnie poprawić jakość życia. Osoby cierpiące na problemy ze snem wynikające z dyskomfortu powinny przejść badanie snu.
Jeśli chodzi o leki, powinieneś powiedzieć swojemu lekarzowi o problemach ze snem, na które cierpisz w wyniku dyskomfortu. Mogą przepisać Ci tabletki nasenne i / lub przeciwbólowe.
Możesz także spróbować uspokoić się medytacją. Jeśli zrobisz to dobrze, w ciągu zaledwie 10 minut dziennie możesz wytrenować swój umysł, aby ignorował ból. Inne techniki obejmują jogę i tai chi. Możesz także wykonać kilka ćwiczeń głębokiego oddychania, skupić się na obiekcie lub spróbować progresywnego rozluźnienia mięśni.
Ćwiczenia są również korzystne w poprawie komfortu i problemów ze snem. Należy jednak upewnić się, że robisz to w ciągu trzech godzin przed snem. W przypadku bólu spróbuj czegoś, co ma umiarkowany i niewielki wpływ, na przykład jogi, pływania lub chodzenia.

Ból zaczyna się na niektórych zakończeniach nerwowych, które są stymulowane. Może to wynikać z uszkodzenia tkanek ciała, na przykład w przypadku uderzenia w palec u nogi lub skaleczenia się. Nie tylko to, ale może również wynikać z uszkodzenia lub przerwania samych nerwów. Czasami dyskomfort może pojawić się bez powodu lub nawet długo po wygojeniu się urazu.
Ból jest jednym z głównych czynników powodujących różnicę między ilością snu, a ilością, którą w rzeczywistości otrzymują. Przeciętny dług snu wynosi 42 minuty dla osób z przewlekłym bólem i 14 minut dla osób z ostrym bólem. Jednak nie ma ogólnego długu snu dla tych, którzy nie odczuwają dyskomfortu, ale nawet osoby z tej grupy mają problemy ze snem.

Ból wiąże się z dwoma głównymi problemami, którymi są stres i zły stan zdrowia. Prowadzi to do złej jakości snu i krótszego czasu snu, a także innych zakłóceń. Ci, którzy cierpią z powodu bólu, również odczuwają mniejszą kontrolę nad swoim snem i martwią się brakiem snu, który również wpływa na ich zdrowie. Wykazują również większą wrażliwość na sen.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s